Przejdź do treści

Zepsute radio, nawigacja lub wzmacniacz mogą działać jak nowe.
Zobacz, jak wygląda proces naprawy krok po kroku.

Jak wysłać sprzęt do naprawy?

Jeżeli znasz już wstępne koszty naprawy (po rozmowie telefonicznej lub wypełnieniu formularza bezpłatnej wyceny), wystarczy skorzystać z naszego systemu zleceń serwisowych. Link do systemu otrzymasz SMS-em po kontakcie.

radio5-min

Poniżej opisaliśmy krok po kroku co dalej zrobić.

Stwórz konto lub zaloguj się
Jeżeli to Twoja pierwsza naprawa – załóż konto w panelu klienta. Jeżeli już korzystałeś z naszych usług – zaloguj się.

Dodaj nowe zlecenie
Po zalogowaniu utwórz nowe zlecenie, wypełniając wszystkie potrzebne dane. Jeśli ustaliliśmy indywidualne warunki – wspomnij o nich w opisie.

.

Wyślij urządzenie do serwisu
Starannie zapakuj urządzenie i wyślij do naszego serwisu. Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy diagnozę i warunki naprawy.

Naprawa i testowanie
Po zaakceptowaniu kosztów wykonamy usługę zgodnie z ustaleniami. Po naprawie przeprowadzimy testy i poinformujemy Cię o zakończeniu prac.

.

Opłać fakturę za usługę lub wybierz pobranie
Za wykonaną usługę możesz zapłacić przelewem, BLIK-iem lub wybrać wysyłkę za pobraniem.
Fakturę prześlemy na Twój adres e-mail.

.

Oczekuj na naprawiony sprzęt
Po zamknięciu zlecenia paczka z naprawionym sprzętem zostanie odesłana kurierem.
Otrzymasz powiadomienie o wysyłce od firmy kurierskiej.

Chcesz bezpłatną wycenę naprawy, która przywróciła do działania setki nawigacji ?

Wyceń naprawę teraz

lub zadaj pytanie: info@oematic.pl / +48 603 443 100