Zepsute radio, nawigacja lub wzmacniacz mogą być znowu sprawne.
Zobacz w jaki sposób.
Jak wysłać sprzęt do naprawy?
Jeżeli znasz już wstępne koszty naprawy (po konsultacji telefonicznej lub wypełnieniu formularza bezpłatnej wyceny) należy skorzystać z naszego systemu zleceń serwisowych.
![radio5-min](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/05/radio5-min-600x289.png)
![radio5-min](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/05/radio5-min-600x289.png)
Poniżej opisaliśmy krok po kroku co dalej zrobić.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/1.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/1.png)
Stwórz konto lub zaloguj się
Poznałeś już orientacyjne koszty i warunki naprawy – stwórz konto i zaloguj się do panelu klienta.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/2.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/2.png)
Dodaj nowe zlecenie
Zaloguj się do panelu klienta i utwórz nowe zlecenie wypełniając potrzebne dane. Jeżeli ustalone były indywidualne warunki – napisz o tym.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/3.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/3.png)
Wyślij urządzenie do naprawy
Zapakuj przesyłkę i wyślij do naszego serwisu. Po otrzymaniu urządzenia potwierdzimy wstępną diagnozę. Zaakceptowanie kosztów naprawy to początek naprawy.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/4.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/4.png)
Naprawa usterki
Zgodnie z ustalonym terminem i kosztem wykonamy zleconą usługę. Na koniec etap testowania oraz poinformowanie emailem o zakończeniu prac.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/5.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/5.png)
Opłać fakturę za usługę lub wybierz pobranie
Za wykonaną usługę możesz zapłacić przelewem lub wybrać wysyłkę za pobraniem. W obu przypadkach fakturę w pdf otrzymasz na skrzynkę emailową.
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/6.png)
![](https://oematic.pl/wp-content/uploads/2019/04/6.png)
Oczekuj na naprawiony sprzęt
Zlecenie otrzyma status „zamknięte” a paczka zostanie odesłana kurierem. Niezależnie od formy płatności w panelu zobaczysz numer paczki zwrotnej.
Chcesz bezpłatną wycenę naprawy, która przywróciła do działania setki nawigacji ?
lub zadaj pytanie: info@oematic.pl / +48 603 443 100