Przejdź do treści

Naprawa wzmacniacza Mercedes Logic7 – brak dźwięku | 1–5 dni

Aktualizacja: 2025-10-25 (treść, zdjęcia)

W naprawie wzmacniaczy Logic7 z Mercedes Benz specjalizujemy się od ponad 10 lat.
Pierwsza wersja tego artykułu powstała 18 marca 2018 r. i od tego czasu nieprzerwanie edukujemy, czym różni się skuteczna regeneracja od „pseudo-napraw”.

Pokazujemy, dlaczego wymieniamy prewencyjnie elementy na płycie głównej, po co lakierujemy ją ochronnie po naprawie i jak krok po kroku przywracamy pełną sprawność urządzenia. Na zdjęciach w tym artykule widać jeszcze logo Komtel Serwis – tak nazywaliśmy się przed rebrandingiem na OEMatic.

Te procedury pozostają niezmienne od lat, podobnie jak nasza skuteczność.

Przyjmujemy do naprawy wszystkie wersje Logic7 — również te po nieudanych lub amatorskich próbach naprawy. Naprawiamy każdą usterkę, także spalone elektrycznie lub uszkodzone programowo układy OASIS. Podejmujemy się napraw Logic7, których inni nie chcą wykonywać, bo wiemy, że często jesteśmy ostatnią deską ratunku.

Nasza skuteczność sięga 99%. A co z tym 1%? Mówimy tu o przypadkach ekstremalnych, jak wzmacniacz fizycznie złamany na pół lub wyjęty z auta, które stało miesiąc w wodzie. Nawet w tak beznadziejnych sytuacjach jesteśmy w stanie pomóc, oferując wymianę płyty głównej. W praktyce – jesteśmy przygotowani na każdy przypadek.

Ponad 10 lat temu pierwszy zregenerowany wzmacniacz trafił do własciciela Mercedesa W221.
Dziś nadal przywracamy im drugie życie — skutecznie i z pełną, 24-miesięczną gwarancją (na cały wzmacniacz).


Usterka wzmacniacza Logic7 (Harman / Kardon) w Mercedes Benz (W221 / W216), objawiająca się brakiem dźwięku, trzaskami lub rozładowywaniem akumulatora, jest niemal zawsze spowodowana uszkodzeniem elementów na płycie głównej. Najczęściej uszkodzenia te wynikają z korozji (spowodowanej połączeniem wilgoci i wady projektowej chłodzenia), a czasem z przepięć w instalacji elektrycznej pojazdu (po użyciu tzw. boostera).

Zepsuty wzmacniacz Logic7 w Twoim Mercedesie? Naprawimy go!

Wsiadasz do swojej S-Klasy lub CL-a, uruchamiasz system Comand i… cisza.
Zamiast głębokiego basu Logic7 słychać trzaski, pojedyncze strzały w głośnikach lub po prostu nic. Cisza.
Innym razem rano nie możesz odpalić auta – akumulator znów rozładowany. Brzmi znajomo?

Brak dźwięku, komunikat „device unavailable” lub rozładowany akumulator to typowe objawy tej usterki.

W tym artykule pokażemy Ci, dlaczego Twój wzmacniacz Logic7 się psuje i jak przeprowadzamy jego skuteczną regenerację. Naprawa trwa 1–5 dni roboczych, otrzymujesz 24 miesiące gwarancji na całe urządzenie, a całkowity koszt to 2460 zł brutto.

Zanim kupisz używany wzmacniacz z niepewną historią (który prawdopodobnie też padnie od wilgoci) albo usłyszysz w ASO cenę nowego, która zwala z nóg – zatrzymaj się.
Regeneracja to jedyne sensowne i bezpieczne rozwiązanie.


Jak rozpoznać wzmacniacz Logic7 w Mercedesie?

Wzmacniacz Logic7 rozpoznasz po oznaczeniach Becker BE7021, BE9021, BE9061, BEM005 i logo harman/kardon na obudowie.

Logo harman/kardon Logic7 wygrawerowane na metalowej obudowie wzmacniacza stosowanego w Mercedes-Benz klasy S (W221) i CL (W216)
Logo harman/kardon Logic7 – charakterystyczne oznaczenie wzmacniacza montowanego w Mercedesach klasy S i CL

Lokalizacja w pojeździe – gdzie zamontowany jest wzmacniacz?

Pierwszym krokiem jest namierzenie wzmacniacza. W przypadku modeli S-Klasy (W221) i CL-Klasy (W216) wzmacniacz jest fabrycznie zamontowany w dość niefortunnym miejscu, dlatego często ulega zawilgoceniu.

Lokalizacja wzmacniacza: znajduje się w bagażniku, po lewej stronie – nad nadkolem. Aby dostać się do niego konieczne jest zdjęcie tapicerki/boczku bagażnika. To miejsce często zawilgocone, dlatego to właśnie tu zaczynają się problemy z Logic7.

Konsekwencje: Lokalizacja ta naraża urządzenie na bezpośredni kontakt z wilgocią, o czym przeczytasz więcej w sekcji „Przyczyny”.

Gdy masz już urządzenie na widoku, sprawdź etykietę. Znajdziesz na niej potwierdzenie, że producentem jest Becker (Harman/Kardon). Następnie, aby upewnić się, że Twój wzmacniacz pasuje do tej usługi, sprawdź, czy ma którekolwiek z poniższych oznaczeń (BE7021, BE9021, BE9061, BEM005)

Modele aut i systemy Comand NTG

Ten wzmacniacz jest sercem systemu audio w topowych modelach Mercedesa:

  • Modele: S-klasa (W221) i CL-klasa (W216). Modele te, choć luksusowe, mają swoje typowe bolączki. Możesz przeczytać więcej o częstych problemach w Mercedesie S-Klasa W221 w tym kompleksowym przewodniku (artykuł w języku angielskim).
  • Systemy: Logic7 współpracuje z Comand NTG3 oraz NTG3.5 (sterowanie odbywa się przez światłowód MOST). Jeśli chcesz zgłębić techniczne aspekty działania tej magistrali, możesz zapoznać się z oficjalną dokumentacją MOST Cooperation (dokument PDF w języku angielskim).
  • Generacja auta: Wzmacniacz Logic7 montowany był w przed i po liftowych wersjach W221 (S Klasa) / W216 (CL Klasa).

Dane z naklejki znamionowej (przykładowe)

Model BeckerNumery katalogoweModele samochodów
BE7021A2218208789, A2218701789, A2218705089, A2218707789Mercedes S-Klasa (W221)
BE9061A2219000502, A2219004302, A2219005302Mercedes S/CL-Klasa (W221, W216)
BEM005A2219008103Mercedes CL-Klasa (W216)

Znalazłeś wzmacniacz z tymi oznaczeniami? To on odpowiada za dźwięk w Twoim Mercedesie.
Sprawdź niżej, po czym poznać, że wymaga regeneracji.

Typowe objawy usterki Logic7 (Harman/Kardon)

Objawy usterki wzmacniacza Logic7 są bardzo charakterystyczne. Najczęściej jest to całkowita cisza w głośnikach, głośne trzaski, rozładowywanie akumulatora lub błędy w systemie Comand („device unavailable”).

Oto przegląd problemów, które zgłaszają nam klienci – pogrupowaliśmy je tematycznie.

1. „Raz gra, raz nie” – problemy z dźwiękiem

To najczęstsza grupa objawów. Problem często zależy od temperatury lub wilgotności.

  • Trzaski i strzały: „Trzeszczenie pojawiło się na chwilę w głośnikach, a po kilku minutach przestało grać”. Inny klient opisuje to jako: „Strzela w glosnikach jak jest zimno to jeszcze gorzej. To sa takie odglosy jak by stykac kabelek od glosnika + z -„.
  • Zależność od temperatury: „Jak zimny wlaczy się na kilka minut a potem cisza”.
  • Problem z jakością dźwięku: „Dźwięk jest piszczący, niewyraźny bez względu czy to radio, czy cd”.
  • Niekontrolowana głośność: „Podczas słuchania muzyki dźwięk podgłaśnia się maksymalnie, nie reaguje na wyciszenie”.
  • Chwilowe przerwy: „Czasem przerywa głos, nie był zalany, wszytsko inne działa”.

2. „Device unavailable” – całkowita cisza w głośnikach

Gdy korozja postępuje, wzmacniacz przestaje odpowiadać, przez co paraliżuje całą pętlę światłowodową MOST.

  • Całkowita cisza: „Pewnego dnia uruchomiłem auto i po prostu brak dzwieku”.
  • Brak stacji radiowych: „W samochodzie nie ma dzwieku i zniknela lista stacji radiowych na wyswietlaczu.”
  • Błędy systemu Comand: „device unavaiable”, „brak czytania płyty”, „na wyświetlaczu w przypadku wszystkich urządzeń audio pokazuje się informacje urządzenie niedostępne”.
  • Brak komunikacji: „Podczas diagnostyki brak łączności, identyfikacji z tunerem/wzmacniaczem N93/1”.

3. „Rozładowany akumulator” – problemy z zasilaniem

To podstępny objaw, ponieważ wzmacniacz, mimo wyłączenia zapłonu, nie „usypia się do zera” i pobiera prąd.

  • Pobór prądu: „Posiadam s klasę w221 s500. Mam problem z poborem prądu ze strony wzmacniacza (pobiera prąd, rozładowuje akumulator)”.
  • Ciągła praca wentylatora: „Po wyłączeniu zapłonu wentylator wzmacniaczu cały czas pracuje przy dłuższym postoju samochodu rozładowuje akumulator”.
  • Przegrzewanie się: „Nawet gdy auto jest zgaszone i wszystko wyłączone wzmacniacz robi się gorący.”
  • Brak reakcji wentylatora: Czasem zdarza się też sytuacja odwrotna: „Na samym wzmacniaczu również nie pracuje wentylator”.

Rozpoznajesz któryś z tych scenariuszy? To niemal pewna oznaka uszkodzenia płyty głównej.

Najczęstsze przyczyny awarii uszkodzonego wzmacniacza

Usterka wzmacniacza Logic7 (Harman/Kardon) w Mercedes Benz (W221 / W216), objawiająca się brakiem dźwięku, trzaskami lub rozładowywaniem akumulatora, jest niemal zawsze spowodowana uszkodzeniem elementów na płycie głównej. Najczęściej wynika to z korozji spowodowanej połączeniem wilgoci i wady projektowej chłodzenia, choć rzadziej przyczyną są również przepięcia w instalacji elektrycznej pojazdu (np. po użyciu tzw. „boostera”).

Wilgoć i korozja płyty głównej to efekt błędów konstrukcyjnych (niefortunne umiejscowienie w bagażniku)
oraz braku zabezpieczeń (brak dodatkowej powłoki ochronnej na płycie głównej).

1. Wilgoć w bagażniku → wilgoć we wzmacniaczu

Wzmacniacz montowany jest w bagażniku, nad lewym nadkolem — miejscu narażonym na wodę i kondensację. Po stłuczce, myjni lub deszczu para wodna dostaje się do wnętrza i osiada na płytce. Po kilku tygodniach pojawia się przewodzący nalot, który zaczyna korodować ścieżki.

2. Kurz i nieefektywny system chłodzenia

Sytuację pogarsza nieprzemyślany system chłodzenia. Wentylator umieszczony w pobliżu elektroniki, owszem, chłodzi ją, jednakże jednocześnie przyciąga kurz, który nieuchronnie osiada na płycie głównej. Sam kurz nie byłby aż takim problemem, gdyby nie to, że ma on to do siebie… że wchłania wilgoć!

Wnętrze wzmacniacza Logic7 Mercedes przed naprawą, płyta główna pokryta grubą warstwą kurzu i brudu
Tak wygląda wnętrze Logic7 po latach zbierania kurzu – idealne warunki do powstania korozji.

3. Korozja i uszkodzone elementy

Efekt jest taki, że wzmacniacz powoli koroduje, ponieważ ciecz dostaje się pod warstwę lakieru zabezpieczającą ścieżki elektroniczne (soldermaskę) i zwyczajnie je trawi. Trawi również wszystkie elementy do nich przylutowane. Zobacz, co się tam dzieje:

Mocno skorodowana płyta główna wzmacniacza Logic7 Mercedes z widocznym zielonym nalotem i uszkodzonymi ścieżkami
Tak wygląda płyta główna Logic7 po kontakcie z wilgocią – zielony nalot to korozja trawiąca ścieżki.

Dlaczego to ważne: korozja postępuje nawet w odłączonym urządzeniu, dlatego im dłużej czekasz, tym więcej ścieżek trzeba odbudować.

Usterki w systemie Comand NTG3 często mają podobne źródło – wilgoć, korozję lub przerwy w komunikacji MOST. Jeśli chcesz poznać inne typowe objawy, w starszym systemie Comand zobacz też wpis:
15 problemów, które mogą wystąpić w Twojej nawigacji Comand APS NTG2 →

4. Brak powłoki ochronnej

Fabryczny Logic7 nie ma żadnej powłoki ochronnej, a więc elementy na płycie głównej są nieosłonięte. Właśnie dlatego regeneracja OEMatic daje lepszy efekt niż nowy wzmacniacz z tej samej serii – co więcej, powłoka z preparatu Plastik 70 to dodatkowy prewencyjny zabieg, tworzący „barierę dla wilgoci i czynników korozyjnych”, której brakuje w oryginalnym urządzeniu.

5. Przepięcia po użyciu tzw. „boostera”

Kolejna grupa uszkodzeń to awarie czysto elektryczne. Najczęstszy scenariusz, jaki zgłaszają nam klienci, to awaria zaraz po awaryjnym uruchomieniu auta przy pomocy „boostera” lub prostownika rozruchowego. Nagły, wysoki impuls napięcia potrafi nieodwracalnie spalić kluczowe komponenty na płycie głównej (układ OASIS). Jeśli nie wiesz dokładnie, co to jest booster rozruchowy i jak działa, warto przeczytać ten poradnik, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.

Właśnie z tego powodu odradzamy rozruch awaryjny przy podłączonym wzmacniaczu.

Jak przebiega naprawa fabrycznego wzmacniacza samochodowego?

Szczegółowy opis wysyłki i organizacji naprawy znajdziesz na stronie „Wyślij do naprawy”.
Poniżej prezentujemy, jak w praktyce przebiega regeneracja wzmacniacza Logic7 w naszym serwisie.

Regeneracja wzmacniacza Logic7 trwa od 1 do 5 dni. Potwierdzenie usterki jest darmowe. Płacisz tylko za skuteczną naprawę, która polega na pełnej regeneracji, a nie „łataniu” problemu. Obejmuje czyszczenie, odbudowę ścieżek, wymianę elementów, test w środowisku MOST i końcowe zabezpieczenie antykorozyjne.

1. Kontakt i wysyłka

Wypełnij formularz online lub zadzwoń – w kilka minut poznasz orientacyjną cenę i termin diagnozy.
Zapakuj samo urządzenie (bez kabli i stelaża) i wyślij. Po 1–2 dniach wzmacniacz trafia do naszego serwisu.

2. Diagnostyka i potwierdzenie usterki

Wzmacniacz trafia na stanowisko testowe, gdzie sprawdzamy komunikację, zasilanie i wszystkie kanały audio.
Po diagnozie otrzymujesz propozycję regeneracji ceną, terminem i zakresem naprawy.
Nic nie naprawiamy bez Twojej zgody.

3. Prawdziwa regeneracja i testy

Procedura regeneracji w OEMatic jest taka sama od co najmniej 10 lat: czyścimy płytę z kurzu i nalotu, odbudowujemy ścieżki, wymieniamy uszkodzone elementy i lakierujemy całość ochronnie. Nie „łatamy” problemu – przywracamy pełną sprawność fabryczną. Na koniec wzmacniacz przechodzi test w środowisku symulującym system audio Mercedesa i dopiero wtedy jest gotowy do odesłania. Zobacz sam jak to robimy:

Płyta główna wzmacniacza Logic7 Mercedes w trakcie naprawy, po usunięciu elementów i podczas przygotowania do regeneracji ścieżek.
Kluczowy etap naprawy: usuwamy uszkodzone elementy i przygotowujemy płytę do regeneracji.

Pierwszym krokiem jest dokładne oczyszczenie płyty, aby usunąć wszystkie zanieczyszczenia oraz ogniska korozji. Następnie usuwamy uszkodzone elementy, dzięki czemu uzyskujemy dostęp do zniszczonych połączeń.
Dopiero wtedy przystępujemy do najbardziej precyzyjnej części – odbudowy skorodowanych ścieżek.
Jak widać poniżej, każde przerwane połączenie jest następnie starannie regenerowane.

Płyta główna wzmacniacza Logic7 Mercedes w trakcie regeneracji, widoczne odbudowane połączenia i naprawione ścieżki
Po usunięciu korozji, każda uszkodzona ścieżka i połączenie jest precyzyjnie regenerowane.

Po odbudowie wszystkich uszkodzonych połączeń, płyta jest gotowa na ponowny montaż komponentów. Na tym etapie precyzyjnie lutujemy wszystkie elementy elektroniczne z powrotem na ich miejsca. Równocześnie prewencyjnie wymieniamy te komponenty, o których wiemy z doświadczenia, że są podatne na awarie.

Płyta główna wzmacniacza Logic7 Mercedes po regeneracji ścieżek, w trakcie montażu elementów elektronicznych
Finalny etap: montujemy i lutujemy wszystkie elementy elektroniczne na zregenerowanej płycie.

Po zamontowaniu wszystkich elementów, ostatnim, kluczowym krokiem jest lakierowanie płyty głównej specjalnym preparatem ochronnym. Tworzy on barierę, która zabezpiecza elektronikę przed wilgocią w przyszłości. Dopiero tak przygotowany i przetestowany wzmacniacz jest gotowy do powrotu do klienta, wraz z naszą 24-miesięczną gwarancją.

Naprawiona płyta główna wzmacniacza Logic7 Mercedes pokryta specjalną powłoką lakieru zabezpieczającego przed wilgocią.
Po naprawie i montażu, cała płyta jest lakierowana, aby prewencyjnie chronić ją przed ponownym zawilgoceniem.

Tak, wszystkie cztery powyższe zdjęcia przedstawiają tę samą płytę główną wzmacniacza Logic7, dokumentując kolejne etapy naszej szczegółowej regeneracji – od diagnozy korozji, przez odbudowę ścieżek, montaż elementów, aż po finalne zabezpieczenie lakierem. To pokazuje, jak dokładnie podchodzimy do każdej naprawy.

4. Zwrot i gwarancja

Po pomyślnych testach i rozliczeniu odsyłamy wzmacniacz wraz z pisemną gwarancją na okres 24 miesięcy.
Montujesz go i znów cieszysz się pełnym dźwiękiem Logic7 w swoim Mercedesie.

Co oznacza „gwarancja na cały wzmacniacz”? To proste – obejmuje każdy element urządzenia przez 24 miesiące, a nie tylko naprawioną usterkę. Jeśli w tym czasie zawiedzie jakikolwiek inny podzespół, naprawimy go w ramach gwarancji. To pełna ochrona, a nie ograniczona „gwarancja na wykonaną usługę”.

Ważne: gwarancja nie obejmuje ponownego zalania ani zawilgocenia.
W wielu przypadkach to właśnie woda w bagażniku jest przyczyną awarii.
Przed ponownym montażem naprawionego wzmacniacza należy zlokalizować i usunąć nieszczelności (np. przy lampach, klapie bagażnika lub nadkolach).

Wnętrze wzmacniacza Logic7 Mercedes po regeneracji, widoczna czysta i naprawiona płyta główna (PCB) z zabezpieczeniem
Efekt końcowy: tak wygląda wzmacniacz Logic7 po profesjonalnej regeneracji i zabezpieczeniu.

Chcesz zobaczyć ten proces w najdrobniejszych szczegółach?

Przygotowaliśmy osobną, bardzo szczegółową fotorelację krok po kroku z naprawy wzmacniacza Logic7. Zobaczysz tam jeszcze więcej zdjęć z etapów czyszczenia, odbudowy ścieżek, wymiany komponentów i testowania.

Zobacz szczegółową fotorelację z naprawy Logic7 →

Naprawiać czy wymieniać? Co jest lepsze dla Ciebie?

Teraz, gdy wiesz, jakie są objawy popsutego wzmacniacza oraz dlaczego Logic7 się psuje, zobacz, czemu regeneracja jest lepszym rozwiązaniem niż wymiana.

Porównanie opcji – OEMatic
1. Regeneracja (OEMatic) 2. Używka (z rynku wtórnego) 3. Nowe (ASO)
Koszt ok. 1500 – 4000 zł 5000 – 8000 zł
Gwarancja Brak / Rozruchowa producenta
Ryzyko Ekstremalnie wysokie Niskie
Szczegóły Kupujesz część z tą samą wadą fabryczną, która lata spędziła w podobnych warunkach. Prawdopodobnie również jest już skorodowana. Otrzymujesz nową część, ale cena jest ekonomicznie nieuzasadniona
Czas realizacji Dostępność „od ręki” (wysyłka) Zależny od stanu magazynowego ASO
Wniosek jest prosty: regeneracja jest najbardziej opłacalną i logiczną opcją. Zakup używanego wzmacniacza to wyrzucanie pieniędzy w błoto. To tylko kwestia czasu, zanim wilgoć i kurz wywołają w nim identyczna usterkę. Nowy (lub odnawiany) w ASO jest wielokrotnie droższy.

Podsumowując: jeśli Twój Logic7 przestał grać, to nie szukaj używki i nie płać za nowy.
Skontaktuj się z nami, a w 1–5 dni przywrócimy dźwięk w Twoim Mercedesie.
Wypełnij formularz bezpłatnej wyceny →

Świetna firma pomogą wam w każdej sytuacji jeśli chodzi o nawigację.Dwie firmy z województwa małopolskiego tu gdzie mieszkam zasugerowały mi wymianę urządzenia, w autoryzowanym serwisie koszt usunięcia usterki 1400 ,- a oni pomogli mi to naprawić i to przez telefon 😃
Miroslaw Syty
10:36 27 Oct 25
Radio Travelpilot fx z Forda Focusa długo nie pozostało w stanie standby bo zabrali sie za niego zdolni i konkretni serwisanci z OEMatic😁 Całe 2 dni było w naprawie i znowu gra i trąbi jak zespół Kombi😅Szybko, sprawnie i solidnie!POLECAM 👍
Michał Michalski
20:35 02 Oct 25
Naprawa przypadku ciężkiego, bardzo mocno uszkodzonego wzmacniacza Harman Kardon - profesjonalnie, błyskawicznie i z doskonałym kontaktem na każdym etapie zlecenia.Świat byłby piękny, gdyby każda firma wykazywała się tak wielkim profesjonalizmem i fachową obsługą. Gwiazdek chętnie dałbym 10, a firmę będę szczerze polecał!
Marek Raptorecki
16:13 30 Sep 25
Z pełnym przekonaniem polecam firmę Oematic Tomasz Mazurkiewicz .Naprawa wzmacniacza Green Edge JBL została wykonana szybko, profesjonalnie i z dbałością o każdy detal. Sprzęt działa teraz bez zarzutu, a jakość dźwięku wróciła do pierwotnego stanu (a może i lepiej!). Dodatkowo, bardzo dobry kontakt, rzeczowe podejście do klienta i uczciwa wycena usługi. Zdecydowanie warto powierzyć im swój sprzęt!
Piotr Mazur
17:28 13 Sep 25
Radio w Iveco daily z 2023roku naprawione jak należy i do tego naprawdę szybko. Kosztorys ustalony przed naprawą. Solidnie zapakowane radio z powrotem przed wysyłką. Fachowa robota!Polecam!
M Stasiu98
16:48 29 Aug 25
Długo szukałem kogoś kto naprawi mi wzmacniacz samochodowy ( Amp 600 dynaudio volkswagen) i w końcu trafiłem na firmę OEMatic i Pana Tomasza. Świetny kontakt, naprawa błyskawiczna i skuteczna. W końcu mogę znowu słuchać muzyki w samochodzie. Polecam z całego serca!!!
Adam Baranowski
10:06 21 Aug 25
Treść przeczytanych opinii szybko przekonała mnie do naprawy swojej babci w serwisie OeMatic. Spodziewałem się najwyższej jakości obsługi na każdym etapie realizacji usługi i taką otrzymałem. Po rozmowie telefonicznej otrzymałem smsem wszystkie informacje niezbędne do wysyłki. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki z radiem przez serwis otrzymałem telefon, ustaliliśmy szczegóły, potwierdziłem kwotę i zaczęła się naprawą. Popołudniu następnego dnia otrzymałem informację o zakończonej naprawie, uregulowałem kwotę i radio wróciło do mnie po 4 dniach. Wygląda na to, że w tej firmie nie ma mowy o najmniejszym uchybieniu( takim jak np. zwłoka z smsem).Jak dla mnie to jest najwyższa jakość.Bardzo dziękuję za naprawę i życzę sukcesów🙂Dawid
Ania Łyszkowska
17:52 31 Jul 25
Polecam w 100%! Naprawa mojego wzmacniacza Harman z Alfy Romeo Giulii poszła błyskawicznie. Kontakt z Panem Tomaszem bardzo dobry na każdym etapie, od diagnozy po naprawę.
G M
09:55 25 Jul 25
Polecam w 100%. Miałem problem z radiem w Fordzie Mondeo MK4. Naprawiony w jeden dzień. Pomogli nawet z zaklejoną przez kogoś wtyczką i wymienili przy naprawie na nową.
Wojtek Węgrecki
11:35 23 Jun 25
Najlepszy serwis na zachód od Warszawy :). Naprawili moje radio OEM. W moim przypadku radio od Skoda Octavia III. Gra świetnie i dostałem rok gwarancji. Naprawa zrealizowana wysyłkowo, bez zbędnego jeżdżenia. Szczerze polecam, bo Panowie trzymają poziom !
Artur Lebiedziński
16:16 10 Jun 25

Naprawa wzmacniacza logic7 Mercedes – FAQ

Poniżej zebraliśmy zestaw pytań, które pojawiają się przed lub w trakcie naprawy wzmacniacza Logic7.
Odpowiedzi oparte są na doświadczeniu z setek wykonanych regeneracji.


Artykuł przygotowany przez zespół techniczny OEMatic. W naprawie wzmacniaczy Logic7 z Mercedes Benz specjalizujemy się w naprawie wzmacniaczy audio od ponad 10 lat – pierwsza wersja tego poradnika powstała na naszym blogu 18 marca 2018 roku. Mamy również bogate doświadczenie z pokrewnymi modelami, takimi jak wzmacniacze Harman Becker 7020 z Mercedesa.

Twój sprzęt zasługuje na dawną świetność.
Zamiast wyrzucać do kosza – wyślij go na regenerację do OEMatic.
Wycena w 24h, odbiór i wysyłka na terenie całej Polski i Europy.

Wypełnij formularz bezpłatnej wyceny →

Szybko i bezpłatnie wyceń naprawę Logic7.

lub zadaj pytanie: info@oematic.pl / +48 603 443 100